Valentine’s Day

Håper alle har hatt en fin valentinsdag i dag! For meg så skjedde det ikke noe spesielt på valentinsdagen, men jeg fikk en hentemelding på sms og e-post om at en pakke hadde ankommet postkontoret, så da tok jeg likevel en tur innom der samme dag for å hente pakken – bare for å få det gjort. Blir så spennende når jeg skal vise dere hva pakken inneholder, og innlegget er satt av til publisering første uka i mars måned. Jeg kan gi dere et lite hint om at det har noe med tema interiør å gjøre 🙂

#interiør #valentinsdag #pakke #postkontor

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg