Romservice og ovnstekte ostesmørbrød

Det er ikke greit å bli forkjølet igjen! Jeg er det, hun er det og han er det. Det føles som om alle har blitt forkjølet på samme tid, men har det kalde vinterværet skylda? I dag har jeg vært så dårlig at jeg måtte holde senga, så jeg har fått hvile og sovnet mesteparten av ettermiddagen bort. Hadde ikke feber og hoste, men bare vondt i hodet og magen. Løsningen ble at jeg måtte ta en paracet for å dempe det vonde.

Til lunsj fikk jeg besøk av romservice som kom med tre ovnstekte ostesmørbrød til meg – kjempegodt! Jeg la meg og sov, og etter å ha våknet har jeg følt meg mye bedre. Det hjalp virkelig med litt hvile og litt søvn. Aner ikke hva som skjer med meg for tiden, men jeg må huske å lytte til kroppen, for der ligger alle svarene. Er forresten glad for at det er vinterferie i neste uke, så da er planen min å gjøre noe spennende. Kanskje videoblogge igjen? Lenge siden jeg har oppdatert Youtube-kanalen min. Gjerne gi meg tips til hva jeg skal filme!

#mat #ostesmørbrød #romservice

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg