Avhengig av Youtube?

Hva skulle vi ha gjort uten Youtube? Her finner vi alt fra musikk, sanger, til vlogs også videre. Jeg er så glad i Youtube fordi det er gratis å bruke og det bringer med seg liv verden rundt. Vi kan dele videoklipp med hverandre og vise frem det vi gjør. En direktesending eller livestream som det kalles, er også kult da andre kan følge med og gi tilbakemeldinger i kommentarfeltet. Noen er kanskje heldige som oppnår suksess med Youtube, har blitt stor og kan leve av det som en jobb, mens andre har det som en hobby. Youtube har definitivt blitt en del av livet vårt!

Bilde: PixelsTalk

Jeg er selv en Youtuber og har en kanal, men er ikke så aktiv. Jeg bruker Youtube som en “musikkspiller” når jeg hører på musikk, for da slipper jeg reklamen som kommer opp. Hvis jeg bruker Spotify som jeg ikke har premium på, da får jeg reklame. Altså jeg har Spotify på PC-en, men bruker det aldri. Rart. I kveld er stuen ganske livlig, fra en PC spilles pianomusikk fra kjente komponister som vi “kjenner” fra før: Beethoven, Mozart og Haydn. Jeg hører ofte på anime pianomusikk (en spilleliste jeg har opprettet på Youtube under min kanal, sjekk det ut).

– Bruker du Youtube?

#youtube #musikk #underholdning #hverdag #avhengig

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg