It’s a rainbow in the sky

Da jeg så en regnbue plutselig dukket opp på himmelen, tok jeg raskt opp mobilkameraet og tok flere bilder av regnbuen som hadde sterke ROGGBIF-farger. Været i dag har vært litt merkelig, for det ene øyeblikket kom sola og etter hvert kom noen dråper regn som tilslutt dannet en synlig og pen regnbue på himmelen. Her har jeg et bilde som jeg ble veldig fornøyd med. Det gule huset er et godt blikkfang! Dere husker vel innlegget mitt i går om at snøen har gjort comeback, men nå har snøen dessverre smeltet bort, og jeg håper våren vil tre inn. Vil ha varmere vær nå!

#regnbue #foto #natur #mobilkamera #våren

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg