Den perfekte bildeveggen + rabattkode!

i samarbeid med Desenio

Det er på tide med nye forandringer på veggene, tenker jeg! Jeg skal ikke male eller tapetsere veggene, men jeg skal dekorere veggene i huset. Siden jeg har fått til et samarbeid med Desenio, kjent for sine trendy og stilfulle plakater, skal hjemmet pyntes med flotte motiver på veggen. Hos Desenio finner vi blant annet fotokunst, naturmotiv, fashionstyles, grafiske elementer til svart&hvitt quotes. Plakatene kommer i mange ulike størrelser, som passer til enhver ønsker og smak.

En kollasj med inspirasjon fra den skandinaviske stilen – bilder hentet fra Desenio som inspirasjon til hvordan posters og plakatene kan settes sammen til en helhet. Jeg har allerede plukket ut hele 11 (!) favorittplakater, så her er de jeg har valgt ut:

 

PLAKATER

KUNSTMOTIV

Femme de colour, poster (50×70 cm). – HER
plakat med akvarellmaleri

 

Wilderness (30×40 cm). – HER
moderne kunst

*

NATURMOTIV

New Zealand (30×40 cm). – HER
plakat med naturfoto av fjell 

Italy (30×40 cm). – HER
plakat med foto av natur

*

Breathe (30×40 cm). – HER
fotokunst med mindfulness

Mind (30×40 cm). – HER
mindfulness plakat med foto

*

INSEKTER OG DYR

Three butterflies (30×40 cm). – HER
plakat med sommerfugl

Zebras (30×40 cm). – HER
plakat

*

BOTANISKE

Flower Cactus (21×30 cm). – HER
plakat

Aloe (30×40 cm). – HER
plakat

*

NAUTICAL

Lighthouse (30×40 cm). – HER
svart&hvitt plakat med fotokunst

 

Jeg er så fornøyd med de nye plakatene, de passet så godt sammen.

 

RABATTKODE

Jeg vil gi mine følgere/lesere en rabattkode på -25% som kan brukes på Desenio, så stikk en tur innom for å se et godt utvalg av plakater, posters og rammer. Rabattkoden er zhuo og skrives i rabattkodefeltet før dere betaler – så vil prisen bli automatisk trukket i kassa. Koden er aktiv fra tirsdag 7. mars til torsdag 9. mars, så her gjelder det å være rask!
* Ikke gyldig på clips, plakatrammer eller rammer.
* Gjelder alle posters bortsett fra Desenios premiums, Tove Frank, Lisa Bengtsson Photo Factory og Kate Moss.

#desenio #samarbeid #plakater #posters #rammer #interiør #stiler #trender #mote #fashion #natur #foto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg