Extra Watermelon

Reklame | Trybe

Det beste med Trybe er at man kan få gratis vareprøver og/eller tjenester i bytte mot ærlige meninger! Hvor kult er ikke det å teste, smake og vurdere et produkt? Hvis du ikke har en bruker og har lyst til å teste ut gratis vareprøver, kan du lage deg en bruker her. Har du en bruker der fra før av, kan du enkelt og greit melde deg på ved å trykke “delta” på de produktene du vil prøve ut, etter en stund får du beskjed om du blir valgt ut eller ikke.

Tidligere har jeg fått testet og smakt på Extra Superberries og Extra Orange via Trybe. I dag har jeg mottatt en ny smak i posten: Ekstra Watermelon – en fruktig nyhet fra Extra med fantastisk god vannmelonsmak uten steinene!

Nam, vannmelon! Jeg elsker å spise vannmelon om sommeren, så nå lurer på om tyggisen virkelig smaker vannmelon. Det skal vi finne ut av. Jeg ga en tyggis til broren min (for å være snill), og spurte om han ville vurdere det etter å ha smakt. Han synes først at smaken var god, men så forsvant smaken litt etter litt. Jeg testet også, den smakte selvfølgelig vannmelon og sommer, etter noen minutter en litt svakere vannmelonsmak. Smaken forsvant?

Tygger du tyggis? Det er en fordel å tygge tyggis da det smaker godt og gir frisk pust. Siden 1930-tallet har Wrigley forsket på de helsemessige fordelene ved tyggegummi. Sukkerfri tyggis i din daglige rutine kan bidra for å beskytte tennene dine.

#trybe #extra #vannmelon #tyggis #test #prøvesmak #produkt

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg