Nysgjerrige og utforskende barn

Jeg har ikke fortalt så mye om denne uken, så nå vil jeg fortelle litt. Jeg begynte allerede på “jobb” mandag 8. mai og skal jobbe frem til slutten av juni. Er med barn og voksne så å si hele tiden, og det er så moro å snakke og leke med de små barna. En del av dem har spurt meg spørsmålet: “Er du ny her?”, og jeg har hele tiden svart: “Ja, jeg er ny her. Begynte her mandag og skal være her helt til sommerferien”. Jeg liker at barna er nysgjerrige, spør og utforsker nye ting. I dag fikk jeg spilt spill med to jenter som hadde laget og tegnt ned sitt eget stigespill på ark. Jeg spurte om reglene siden jeg ikke helt forstod og de forklarte. Det ble deres egne regler og de vant selvfølgelig over meg som gjorde at de ville spille om igjen bare med nye regler. De er bare så herlige og kreative. Jeg begynner å komme inn i min rolle som voksen, en som alle kan snakke med når de føler for å ha noen å prate med og en som bryr seg om dem.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg