Pokémon Sun & Moon

Søndag bestilte jeg hjem Pokémon spillene Sun & Moon til Nintendo 3DS, og i dag fikk jeg endelig hentemelding! Jeg hentet pakken og det er en gave til mine brødre som har 3DS, noe jeg ikke har. Jeg holder meg fortsatt til en rosa DSi, som dessverre ikke blir så mye brukt lengre. Dumt, men altså: Jeg har ikke tid til å spille Pokémon spill.

Jeg vet at de elsker Pokémon! Da spillene kom ut, ville de heller hoppe over og vente til neste version. Siden de ikke spiller Pokémon GO og er ferdig med de andre gamle Pokémon spillene, er det kanskje på tide å fullføre et nytt spill med nye Pokémons, nye steder og nye opplevelser.

– Spiller du Pokémon spill?

#pokemon #spill #nintendo #3ds #game #sun #moon

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg