Lagre alt på en sky – iCloud

Hvorfor tenkte jeg ikke å ta i bruk iCloud før nå? iCloud er kjekt å ta i bruk da vi kan lagre bilder, videoer, dokumenter, musikk, apper og annet innhold på en sikker måte – i en “sky”, men det er bare for Apple-brukere. I tillegg kan vi holde alt oppdatert på alle enhetene våre som for eksempel iPhone og iPad. Det er jo bra, for da får man alltid tilgang til det man ønsker. Registrerer vi oss på iCloud, får vi 5 GB lagringsplass gratis. Jeg har bare synkronisert mine bilder og videoer, og da slipper jeg å sende bilder til meg selv hele tiden.

#icloud #iphone #ipad #sky #mobil #nettbrett

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg