Jeg tegner Pichu: Hånd- og digital tegning

Barna var helt i 100 da jeg sa at jeg skulle tegne Pokémon figurer til dem. De sa bare: “WOW, du er flink til å tegne!” – takk for det. Pokémon har jo blitt så populært! Det var stor etterspørsel av å tegne Eevee og Pichu, og jeg kunne ikke tegne til alle? Da fant jeg ut at kopimaskinen var løsningen. Først tegnet jeg for hånd Eevee, kopierte opp så barna kunne fargelegge selv, og etter det startet jeg å tegne Pichu. Nå nettopp har jeg valgt å tegne Pichu digitalt inne på Adobe Photoshop CC 2017 for å se hvordan det så ut med farger. Slettes ikke så verst!

Pichu til venstre har jeg tegnt for hånd og tegningen til høyre tegnet jeg digitalt. Hva synes dere om tegningene?

#pokemon #tegning #pichu #kawaii

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg