Nesten gratis Fidget spinners

Disse er kule å fikle med, eller hva? Du har sikkert sett Fidget spinners, et lite leketøy som mange barn nå for tiden holder og spinner. Fidget spinners har blitt populært verden rundt. Noen sier at den er avslappende, mens andre sier det er for å stresse ned. Fidget-spinneren skal også ha en beroligende effekt på personer med ADHD, autisme eller angst. De har tre “armer” med et kulelager i midten og er behagelig å holde. Jeg har sett mange butikker her i Norge selge Fidget spinners til ca. 49 kr og oppover til 299 kr, men er de virkelig verdt prisen?

Man kan faktisk kjøpe spinnere billigere på nett. Jeg bestilte 2 stk av disse Fidget spinnere på Wish 2. juni og de kom i posten i går ettermiddag. Det tok 3 uker fra da jeg har bestilt til de kom. De jeg bestilte kostet til sammen 35 kr med frakt beregnet. Synes galaxy fargen var så fin og prisen grei nok. Fidget spinneren er faktisk gratis (eneste som koster er frakten på 17 kr). Link til spinneren jeg bestilte HER. Har testet spinneren: Veldig god kvalitet og kan spinne i flere minutter.

Ikke at jeg går rundt og spinner på disse, men bestilte til brødrene mine som hadde så lyst på en hver. Da har de noe å tidsfordrive med i sommerferien!

߷ ߷ ߷ ߷ ߷

#fidgetspinner #populært #spinnere #spill #leke

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg