Balloon (Clash of Clans)

Fra blyantstreker til tusj, så til sist farger. Jeg og broren min satte oss ned og tegnet Balloon fra Clash of Clans! Clash of Clans er et strategispill som går ut på å bygge og forbedre en landsby, med forsvarsverker, et rådhus, gruver og mer. Jeg har spilt det før, men fant ut at det ikke var min smak. Siden broren min spurte om vi kunne tegne Balloon sammen, så tegnet vi etter denne videoen “How to Draw Balloon | Clash of Clans” på Youtube. Vi skulle tegne et skjelett i en luftballong med mange bomber på.

Blyantstreker – tusjstreker – fargelagt tegning

Tegnet på ark for hånd.

#tegning #kreativ #clashofclans #figur #spill #skjelett #bomber #luftballong

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg