Solnedgang

Himmelen var så fin i går kveld! Jeg stod og tok disse bildene gjennom vinduet på rommet mitt. Egentlig ville jeg unngå å fotografere gjennom vinduet, men det var litt kjølig å stå ute på verandaen. Å ta bilder gjennom et vindu kan føre til reflekser, fargefeil og i verste fall: Dårlig fokus slik at bildene blir blurry/utydelige.

Heldigvis skjedde det ikke, så fine bilder fikk jeg tatt. Resultatet ble strålende og det er faktisk første gang jeg prøver meg på fotografering av solnedgang. Neste gang skal jeg jakte på soloppgang, så får vi se hvordan det blir.

#himmel #solnedgang #foto #natur #trær

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg