Flybilder

Endelig kan jeg fortelle dere det: Jeg har klart å ta noen flybilder av SAS og Widerøe sett her på Hamresanden! Sist gang skrev jeg at jeg bare måtte ta noen bilder av SAS-flyet, som jeg gikk glipp av hele to ganger (!). I dag har jeg gledet meg så mye til å ta bilder av flyene, så jeg tittet ofte opp på himmelen for å se flyavgangene. Synes det går sjeldent med fly fra denne siden, men det gikk to Widerøe-fly og et SAS-fly da vi var der. 

SAS

 

WIDERØE

#fly #hamresanden #foto #himmel

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg