Full gang med pakking

Akkurat nå driver jeg med å pakke ting jeg skal ta med på dagstur til Danmark. Dette har jeg tatt med: Billetter (Color Line), bankkort, pass, kamera + batteri + ekstra minnekort, mobil, powerbank, skritteller, solbriller og en selfiestang. Alt jeg skal ta med skal jeg få plass i min store kameraveske som jeg kommer til å drasse med meg rundt hele dagen. Ellers har de andre med seg en sekk hver med det nødvendige som ekstra klær, mat, drikkeflasker, kortspill, servietter, paracet og plaster. Har ikke tatt bilde av det siden alt har blitt pakket ned.

Her er et kart over byen Hirtshals og hvor vi kommer til å vandre:

Jeg er så spent og gleder meg veldig til dagen i morgen! Skal legge meg snart og stå opp supertidlig. Vi blogges!

#danmark #dagstur #reise #pakking #kart

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg