Jeg skal lære meg Adobe Illustrator

Nå er det på tide at jeg lærer meg et nytt Adobe program. Denne gangen prøver jeg ut Adobe Illustrator CC 2017. Jeg er ganske fersk i det, men siden jeg er så vandt til Photoshop, så går det egentlig fint å kjenne igjen noen av verktøyene. Å se på Youtube videoer, så nå sitter jeg faktisk og tegner på PC. I Illustrator kan man tegne og lage grafiske illustrasjoner til for eksempel barnebøker, reklamebrosjyrer og plakater. Er man en grafisk designer, må man kunne ta i bruk dette programmet.

I dag satt jeg litt og tegnet noen skisser av kaktusplantene mine. Etter det skal jeg fargelegge og legge på skygger. Det kommer nok til å bli så fint!

#kaktus #adobe #illustrator #grafisk #design #tegning

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg