Forberedelse: Halloween-prosjekt

Hva driver jeg med for tiden? Her er en liten og kjapp update: Nå holder jeg på å lage og dekorere en maske som man kan bruke til Halloween fest/party. Siden mange av barna elsker å lage egne masker tok jeg i utgangspunkt inspirasjon i det om å komme med et eget maskedesign som jeg finner opp helt selv. Det er ikke lenge igjen til Halloween, og da tenkte jeg å lage litt pynt og dekorasjoner. I år har jeg så lyst til å dekorere huset med ting jeg lager selv for jeg har på følelsen at mange kommer her på besøk.

Work in process. Her er min egendesignet maske tegnet opp med blyant. Jeg skal tegne litt til før jeg tar tusj over. Hele prosessen kommer på video, så gled dere til den!

#halloween #maske #inspirasjon #diy #forberedelse #prosjekt

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg