Middagskveld

Da vi kom hjem før middag begynte vi å lage en ostekake med Oreo, og den ser så digg ut! Det skal liksom være bursdagskaken min i år. Nå står kaken i kjøleskapet for avkjøling til den har stivnet så er den klar til å pyntes. Gleder meg så til å se hvordan kaken blir når den blir ferdig da det er første gang vi prøver oss på det.

Men, tilbake til overskriften: Vi har nettopp spist middag for i kveld, og maten som ble servert var ris med biff, grillet kylling, poteter og grønnsaker. Det smaker så godt sammen! Prøv det du også, om du liker å lage mat.

Min middagstallerken – blomkål, salat og gulrøtter skulle ha vært med på bildet. Jeg valgte kylling istedenfor biff (av en eller annen grunn elsker jeg å spise kylling).

Rødvin og Solo Super som drikke til ved siden av maten.

Om en time er Oreokaken klar til å pyntes, så resten av kvelden skal vi feire min og mammas bursdag på samme dag. Det blir utrolig hyggelig å feire bursdagene sammen i år også 🙂

#middag #mat #rødvin #kinamat #norskmat #kveld

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg