En super 21-års bursdagsfeiring

For en vellykket bursdagsfeiring det ble i går kveld! Som sagt feiret vi min og mammas bursdag sammen, to bursdager med to forskjellige velsmakende kaker på bordet. Den ene kaken kan vi kalle for fruktkake siden det er overpyntet med frukt på toppen og den andre kaken er en ostekake med Oreo som er lagd fra bunnen av. Kakene smakte himmelsk, men siden jeg fortsatt er syk og hoster, så er sukker og jeg ikke særlig gode venner, men jeg fikk smakt på noen kakebiter fra hver av kakene.

“21” tallet lagde jeg selv til pynt på kaken for å vise at jeg har blitt 21 år.

Oppskriften på ostekake med Oreo kommer jeg til å dele i et eget innlegg senere siden den bare er så god *anbefales*!

Håret mitt ser ikke akkurat så bra ut på bildet … rart.

På slutten av dette innlegget vil jeg bare si tusen takk for alle gratulasjoner på blogginnlegget it’s my birthday og på de andre sosiale mediene. Jeg setter så stor pris på at dere setter av de 3 minuttene til å gratulere meg med dagen. Jeg har virkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke har hatt tid til å svare dere alle, men det skal jeg prøve å få gjort i løpet av i dag.

#bursdag #foto #mat #kake #feiring #oreo #frukt #21år

8 kommentarer

Siste innlegg