Dette er skikkelig flaut

HVORFOR MEG … Jeg aner egentlig ikke hva som har skjedd med iPhonen min. Den har plutselig oppført seg utrolig rart i det siste. Med rart mener jeg at batteriet ikke holder seg lenger som det skal (etter iOS 11 oppdatering, batteriet blir fort flatt etter nyeste iOS 11.0.3 programvareoppdatering) og synkronisering av kontakter. Så irriterende, det er som telefonen lever sitt eget liv. Apple må snart fikse de problemene som også mange andre sliter med på sine iOS-enheter.

Nå nettopp gikk jeg gjennom mobilen for å slette noen bilder og da jeg var ferdig med det, trykket jeg inn på kontakter og la merke til synkronisering av kontaktene ikke virket som det skal. Det var helt tomt og jeg lurer på hvor kontaktene mine har blitt av? Nei, ikke si at jeg har mistet alle kontaktene! Tenk at alle de telefonnumrene jeg har lagt til fra før av, ikke er lenger på lista mi, utenom telefonnumrene til familien. Jeg har prøvd å kopiere kontakter fra Mine Kontakter (skyen) og fra SIM-kortet, men alt jeg fikk tilbake var de få personene som jeg hadde for lenge siden. Dette er virkelig kjipt, spesielt når jeg hadde lagt til så mange kontakter. Tipper det har noe med iCloud å gjøre og at jeg har tuklet med en knapp som har stoppet synkroniseringen. Man vet aldri hva som skjer. Jeg har fortsatt meldinger fra noen som jeg hadde på kontaktlista, men nå står de oppført kun med telefonnummer og ikke navn. Det er jo bare å legge de til igjen, men resten blir en utfordring: Jeg må nesten spørre om å få telefonnumrene deres eller se om jeg har skrevet det ned et sted siden jeg og mobilen er ganske “tom” akkurat nå …

#mobil #teknologi #apple #iphone #icloud

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg