Myke og deilige ullkulebordbrikker

premie fra konkurranse / reklame

I september hadde Sukhi en giveaway på Facebook, og jeg meldte meg på for å prøve lykken og fordi jeg liker alt som har med interiør å gjøre. En uke senere trukket de ut en heldig vinner og en melding dukket opp på innboksen min. Det viste seg at jeg var den heldige som hadde vunnet 2 stk valgfrie ullkulebordbrikker fra Sukhi sin kolleksjon. Det første jeg tenkte var: Så fantastisk (alltid glede når man vinner noe)!

Ullkulebordbrikkene har blitt lagd, pakket og sendt fra Nepal, men ventetiden er verdt det hvis man gleder seg til premien. Gjett hvor glad jeg ble da disse herlige bordbrikkene ankom i posten denne uken?


Alisha – runde

     

Alisha teppet, bildet er hentet fra Sukhi.

Jeg valgte dette multi-fargede bordbrikken fordi jeg likte fargene veldig godt i de ulike nyansene rødt, blått, gult, brunt og grønt. Med mange farger sammen gir det et godt blikkfang på bordet.


Skreddersydd rundt ullkuleteppe

Skreddersy ditt eget ullkuleteppe! Fargene jeg valgte på min ullkulebordbrikke.

Den andre jeg valgte var en skreddersydd rundt ullkulebordbrikke, Med skreddersy vil si jeg nesten har designet min egen ullkulebordbrikke i fargene jeg selv ønsker meg. Til å begynne med, var fargevalg litt av en utfordring. For å få litt inspirasjon til farger, søkte jeg opp på nett etter ullkulebordbrikker. Haugevis med runde og myke bordbrikker i alle slags farger dukket opp og gjorde at jeg til slutt klarte å bestemme meg for hvordan jeg ville ha det:

Inspirasjon av gryteunderlag Kari, bildet over er hentet fra @molekule.no.

I fargene hvit, grå, blå og oransje. Jeg valgte altså komplementærfargene blå og oransje (farger som står overfor hverandre på fargesirkelen). Oransje mest av alt for kreativitet og aktivitet. Blått for kjøligere, avslappende og fargen for himmel, hav og uendelighet. Jeg ble så overrasket over å se det ferdige resultatet. Det var helt identisk med det jeg hadde “designet”, wow! Har du sett noe så fint?

Ullkulebordbrikkene er produsert og håndlaget av dyktige håndverkere i Nepal. I diamenter måler bordbrikkene 20 cm. Filtkulene måler ca. 2 cm i diameter og høyden 2 cm. Materiale av 100% ull og har en fantastisk kvalitet varer lenge.

Yashoda Parajuli lagde ullkulebrikkene mine. Det vet jeg fordi hun har skrevet navnet sitt på et stykke papir som er festet til bordbrikken. Alt som produseres i Sukhi kommer festet med et stykke papir med navn på den personen som har lagd det du holder i hånden.

Tusen takk til Sukhi for de fine og myke ullkulebordbrikkene som jeg fikk tilsendt. Sukhi gleder veldig mange med teppene deres ♥

#sukhi #interiør #glede #hjem #bordpynt #ull #ullkuleteppe #ullkulebordbrikke #design

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg