Video: Julegrantenning 2017

Jeg håper det ikke blir for mange juleinnlegg her på bloggen, men håper bildene og videoene jeg legger ut gir dere en god julestemning. Det føltes ut som om julen er rett rundt hjørnet, og det er jo så koselig å tenke på! Bare 18 dager å telle ned til og har dere en julekalender går dagene enda kjappere. Jeg har akkurat lagt ut en ny video av julegrantenninga på Torvet i Kristiansand på min kanal.

Om du likte videoen trykk gjerne abonner på kanalen min så blir jeg kjempeglad (og du får selvfølgelig varsel hver gang når jeg har lagt ut en ny video) 🙂

#jul #video #julegrantenning #juletre #kristiansand

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg