God og mett – julemiddag 2017

Under julemiddagen tok jeg kun noen få bilder av spisebordet da vi spiste, men ellers altfor mange familiebilder. Det er så viktig å ta bilder som man kan ha som minner. Vi koste oss og spiste ribbe, pinnekjøtt, mandelpoteter, medisterkaker, reker, laks og grønnsaker med brunsaus ved siden av. Jeg fikk spist meg god og mett, og julematen var helt nydelig. Min juletallerken i kveld så slik ut:

På min tallerken hadde jeg ribbe, pinnekjøtt, mandelpoteter, grønnsaker, reker og laks. Jeg har også et bilde av maten på bordet (ikke alt var på denne siden av bordet):

Flere julebilder kommer etter hvert på bloggen, ikke glem å stikke innom senere 🙂

#jul #julestemning #julehelg #julemiddag #desember

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg