Julaften, julegaver og vinnerlykke

På julaften spiste vi en kjempegod julemiddag, vi så på julefilmer som gikk på TV og åpnet julepresangene som lå under juletreet. Etter at vi hadde åpnet alle julepresangene, føltes det ut som om julen var over for i år. Skulle tro julaften bare varte i noen timer, men tiden fløy avgårde og plutselig la vi oss langt over midnatt uten å tenke over det.

Heldigvis blir 1. juledag roligere og stillere. Det er rart å ikke få skikkelig julestemning dette året når snøen ikke er her (merk: i Kristiansand), men jeg ser jo lyst på det: Mindre kaos ute på motorveiene for dere som skal ut og reise! Kanskje mange av dere har familie boende langt borte og skal på besøk hos dem for å feire jul sammen. Dere kommer virkelig fortere frem denne julen uten snø.

Nå har jeg tenkt til å vise frem julegavene jeg fikk julen 2017. Dette innlegget er ikke laget for å skryte av det jeg fikk, men jeg synes det er kjekt å vise frem hva jeg har fått hver jul. I år hadde jeg litt vinnerlykke fordi jeg vant to ting: Et overvåkningskamera og et flaxlodd. 

Overvåkningskameraet vant jeg på bloggen til Christina (konatil) og flaxloddet vant jeg på Gjerrigknarken Rune sin julekalender. Jeg deltok daglig i julekalenderen hans og så ble det en premie på meg i år. Så bra at begge premiene dukket opp i god tid før jul!

Til venstre på bildet er Nest Cam Outdoor overvåkningskamera.

Her har jeg samlet sammen alt jeg fikk til jul. Ferrero Rocher, bananchips, ristede og tørket mais, serviettholder, Lambi julelam, Nidar favoritter, Twist, julekort med personlige hilsener, lue, Nest Cam Outdoor overvåkningskamera og et flaxlodd.

Julegavene til høyre på bildet fikk de andre i familien. Noe av det de fikk var tursekker, ørepluggere, Oreo kjeks, kalenderbøker og sko. Med det vil jeg si tusen takk for alle de flotte julegavene jeg har fått til jul i år, jeg er utrolig takknemlig.

– Hva fikk du til jul i år?

#vinnerlykke #premie #julegaver #jul #julaften #julestemning #juletre #desember

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg