Happy New Year 2018

Det er nyttårsaften, årets siste dag og hvem gleder seg til å se all fyrverkeri som fyres opp i kveld? Enten om du skal se på eller sende opp, er det viktig å holde god avstand. Og for all del bruk beskyttelsesbriller for å unngå synsskader. Hvert år skader mange seg fordi de ikke husker å planlegge godt nok som å lese bruksanvisningen nøye, sette det som fyres opp på et sikkert sted, bruke vernebriller og tenne med tennstav, ikke med lighter eller fyrstikker. Vær forsiktig!

Da jeg var liten har jeg vært med å holde og vifte stjerneskudd (mindre farlig), det var stas! Men alle årene som har gått har vi aldri kjøpt og fyrt opp fyrverkeri. Vi satt alltid innendørs trygt og godt, og så de flotte fyrverkeriene fyke opp på den mørke nattehimmelen gjennom et vindu. Så hadde vi TV-en oppe som rapporterte oppskyting av fyrverkeri LIVE forskjellige steder i verden. Det var fargerikt å se på!

Når jeg poster dette innlegget er jeg sannsynligvis ute og ser på kommunalt fyrverkeri. Her i Kristiansand sendes de offentlige nyttårsfyrverkeriene opp på Odderøya fra midnatt. Showet varer i seks minutter totalt og i år skal jeg se på og ta masse bilder. I mange år har jeg bare tatt bildene gjennom et vindu (kvaliteten ble ikke så bra glass vs glass), så i år er det på tide å komme seg litt ut.

Da avslutter jeg dette innlegget med å si: Godt nyttår! Håper du koser deg de siste fridagene og starte året med nye muligheter. Tusen takk for dette året, til lesere, sponsorer og til hver og enkelt av dere som trykker dere innom bloggen min 🙂 Må 2018 bli et nytt og fortreffelig år!

#nyttår #nyttårsdag #2017 #2018

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg