Fantastisk fyrverkerishow

Natten mellom nyttårsaften og nyttår gikk vi ut og opp til toppen for å se på fyrverkeri oppskyting kl. 00:00. Her på toppen kunne vi se litt av Kristiansand sentrum, Vågsbygd og Odderøya. Det kommunale fyrverkeriet ble sendt opp fra midnatt retning Odderøya toppen, og varte i ca. 6 minutter. Fra alle vinkler så vi små og store raketter som ble skutt opp. Det smalt vanvittig høyt over hodet på oss der vi stod, og noen av oss ble vel litt skremt av smellene til å gå ut og se på for første gang. Se alle bildene av nyttårshimmelen! 

Å ta bilder av fyrverkeri var litt av en utfordring. Man burde ha et stativ til kamera for å få til et bra bilde, men det har jeg ikke. Jeg gikk gjennom bildene jeg tok, måtte slette en del og nå har jeg valgt ut de beste bildene jeg tok:

Her vifter noen ivrig med stjerneskudd.

Det ser ut som en engel. 

#fyrverkeri #raketter #2018 #newyear #nyttårsaften #nyttår

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg