Nytt innkjøp på Zalando – gavekort

reklame | annonselenker

Jeg søkte for ikke så lenge siden på Trybe, om å prøve ut et Zalando-gavekort med verdi på 100,-. Det er et gavekort for Zalando sin vinterkolleksjon! I ettertid fikk jeg beskjed at jeg ble plukket ut til å velge meg noe fint på Zalando – hva som helst fra nettbutikken. Til de av dere som ikke vet hva Trybe er, så er det en nettside hvor du har muligheten til å prøve ut gratis produkter i bytte mot dine ærlige meninger. Det eneste du trenger å gjøre er å registrere deg (lage en bruker), og søke på det du ønsker å teste ut. Jeg har selv fått tilsendt mange spennende produkter i posten, og det er kjempegøy hver gang når det kommer til å skrive om produkt(ene) jeg har mottatt på bloggen og i sosiale medier. Er du interessert i å teste ut nye produkter kan du trygt lage deg en profil HER.

HER finner dere Adidas capsen.

Jeg har aldri bestilt noe på Zalando før, og da passet det virkelig å prøve ut noe nytt når et gavekort dukket opp som melding i innboksen min. Det var vanskelig å finne ut hva jeg ville bestille av klær, sko, accessories osv … men fant til slutt noe rimelig i kategorien Outlet – masse fine produkter satt ned på rabatt (gjør et godt kjøp!). Jeg endte opp med å bestille en Adidas Ocean Elements caps som var satt ned -50% på tilbud, og halv pris var jo like greit. Da fikk jeg i hvert fall brukt opp gavekortet på noe som jeg har lyst på.

Det beste med å handle på Zalando, er gratis frakt. Wohoo, go shopping!

#shopping #mote #caps #adidas

4 kommentarer

Siste innlegg