Fra meg, til meg

I begynnelsen av januar kjøpte jeg en liten gave til meg selv som en liten belønning. Da jeg stod ved kassaen sa jeg til hun om å pakke inn “gaven” med gavepapir. Jeg var redd hun skulle spørre om det var en gave til noen, men hun pakket den inn likevel, med brunt stjernepapir og surret den rundt med sort gavebånd. Og hun ønsket meg en fin dag videre.

Veskepynten har vært innpakket siden januar, og det er jo litt rart for meg å pakke den opp igjen to måneder senere når jeg vet hva som er i pakken. Nå skal dere få se hva jeg har kjøpt.

Fra meg, til meg: På Bagorama kjøpte jeg en Lycke nøkkelring hjerte. Jeg eier jo bare en liten Lycke-veske, så da passet det veldig fint å pynte opp veska med den. Det var to farger de hadde i butikken, sølv og gull. Jeg valgte den med gullfarge.

#lycke #veskepynt #nøkkelring #accessories #bagorama

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg