En tur til biblioteket og bøker jeg selger

I ettermiddag tok jeg en tur til biblioteket i byen og der lånte jeg 3 stk bøker på voksenavdelingen. Når jeg tenker meg om, så er det lenge siden sist jeg har vært inne på biblioteket, jeg har ikke hatt tid. Jeg har som regel ingen planer på søndager, så fra og med nå benytter jeg søndagene til å besøke biblioteket for å låne en god bok. I forkant hadde jeg gjort en research på bibliotekbasen for å se om bøkene jeg ville ha var mulig å låne. Planen var å låne alle bøkene i “Oppvekst”-serien, men de hadde bare 2 av 3 bøker siden den siste er utlånt og den har jeg reservert. Broren min ville ha med boka “Superstudent” som gir gode tips til å lære mer effektivt og å få bedre karakterer, så den lånte jeg til han.

Superstudent   |   Oppvekst: Helsefremmede arbeid     Oppvekst: Kommunikasjon og samhandling

Bibliotekskortet mitt som kan brukes i alle bibliotekene i hele Norge har jeg som sagt ikke brukt på lenge da jeg ikke visste hvor jeg har lagt det vekk, men i dag morges fant jeg det liggende igjen i en urørt skuff. Typisk meg! Det fungerte heldigvis da jeg skulle skanne inn alle bøkene. Bare for å si det med bøker: Jeg er dessverre ikke en bokelsker, men jeg har så lyst til å like og lese bøker igjen. Da jeg var liten likte jeg å lese og jeg bestilte hjem bøker hver måned, men nå leser jeg veldig lite i bøker – kun i lærebøkene. Nå har jeg jo lånt nye bøker, så her skal det leses!

Når jeg først snakker om bøker, så selger jeg alle bøkene jeg hadde til lærerutdanningen (1. semester, høst). Alle er lite og pent brukt, ingen skader. Ta kontakt med meg dersom du er interessert i å kjøpe eller kjenner noen som skal ta lærerutdanningen til høsten som ønsker seg nye lærebøker.

#bibliotek #bøker #selge #naturfag #pedagogikk #lærer #lærebøker #utdanning #student

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg