Påskepyntet stuebord

I går var det 1. påskedag og en ny måned: 1. april: Aprilsnarr dagen. Jeg lot meg ikke lure da noen bloggere og nettbutikker som jeg leste, skrev masse rart som ikke var sant. Må innrømme det er vanskelig å tro på det folk sier den dagen. Etter lunsj pakket vi ut all påskedekorasjonen som vi hadde fra før og pyntet stuebordet med en flott duk, et par påskekylling, tre små kyllinger i påskeegg og selvfølgelig et påskeegg fylt med godteri som jeg ville dele med de andre. Fristet det? JA!

Påsken for i år er snart over. Har du gjort noe fint eller reist i påskeferien? Fortell!

#påske #påskedag #påskepynt #påskeegg

3 kommentarer
    1. Så mye digg godis! Litt trist at det er siste påskedag i dag, men har hatt en veldig fin påske med bursdagfeiringer, påskelam og lavvotur. Gruer meg til å pakke vekk påskepynten <'3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg