Gatekunst: “The Butterfly Effect” #1

Jeg hørte at det var veldig fint der, og da måtte jeg bare se det med egne øyne. Den nye gatekunsten har akkurat kommet opp på betongundergangen på Gartnerløkka. Prosjektet heter “The Butterfly Effect”, og det er et samarbeid mellom Coolart og Energiverket. De kjedelige grå betongveggene i tunnelen har nå blitt til fargerike historier.

Gatekunsten har prydet og lysnet opp hele tunnelen. Jeg så at mange som gikk forbi, stoppet opp og tok bilder. De synes nok kunsten på veggene var vidunderlig vakkert. Sommerfugler er mye brukt som gjentas, det er en metafor som viser hvordan livet fort kan endre seg med de valgene man tar. Fargene skal spres hele veien videre fra Gartnerløkka til Samsen. Se opp for gleden!

Det kommer også en del 2. Fant ut at jeg hadde tatt så mange bilder av det og da velger jeg å dele det opp 🙂

#gatekunst #krsgatekunst #kristiansand #streetart #graffiti #thebutterflyeffect #foto #design #kunst

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg