17. mai antrekket

Dette antrekket har jeg på meg i dag. Jeg eier dessverre ikke en bunad, men fin pyntet er jeg for det om. Dressjakken jeg går med, passer til nesten alle anledninger. Fargen ser så nøytralt ut, og den mørke blåfargen tar igjen fargene i det norske flagget. Hva synes dere om antrekket?

Jeg har nettopp kommet hjem etter å ha sett skoletoget nede i byen. Det var utrolig gøy, og der så jeg mange jeg kjente. Om noen timer skal jeg se borgertoget, og da skal jeg ned igjen.

#17mai #antrekk #mote #flagg #feiring #norge

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg