Dette bestilte jeg på Members + tips om spesialtilbud

Reklame | Members

Jeg vil gjerne tipse dere om en superkul shoppingsklubb og nettbutikk som heter Members. Der kjøres det masse spennende og gode tilbud hver dag hele uken på alt fra mote, accessorier, skjønnhet og interiør. Du kan spare opptil 30-70%! Kampanjens varer er ofte begrenset, og her er prinsippet “førstemann til mølla” som gjelder. For å kunne se alle de fantastiske varene, må du være medlem, altså registrere deg gjennom Facebook eller lage en ny konto. Det er gratis å bli medlem og du forpliktes ikke til å handle noe. Er du en ekte shopaholic vil du bli overrasket over prisene på merkeklærne og veskene som selges der – mye billigere enn direkte hos produsenten. Det er originalprodukter og garantert ekte vare!

Jeg har i samarbeid med Members fått muligheten til å plukke ut noen produkter derfra som jeg kunne tenke meg å skrive om. Det var så vanskelig å finne ut hva jeg ville ha da det var så mye å velge mellom. Jeg satt lenge og klikket meg rundt på siden og kom frem til disse produktene:

👜 Veske fra LUISA VANNINI: Audrey

– LOOK AT THIS! Denne vesken er så utrolig nydelig! Jeg elsker designet med et hjerte og en sløyfe på. Det er en ekte designerveske som er laget av 100% cow leather. Egentlig hadde jeg lyst på vesken XANDRIA fra RENATA CORSI (en lignende veske uten flettemønster), men dessverre ble den utsolgt før jeg rakk å bestille den via gavekort som jeg mottok noen dager senere. Da jeg så at Members hadde lagt ut en ny veske: Audrey fra LUISA VANNINI som ligner, var det ingen tvil om at den måtte jeg bare ha. Da gavekortet kom, kunne jeg endelig bestille vesken jeg hadde sett og ønsket meg lenge. Vesken Audrey er nesten helt lik som Xandria i design, form og størrelse! Det følger med en ekstra reim og dustbag.

🍚 Riskoker fra CHAMPION: Rice Boiler – 1,5L

Bare sånn i tilfelle riskokeren vår ikke virker, har jeg bestilt en ny riskoker. Riskokeren her hjemme er kjøpt i Kina for mange år siden og den er faktisk like gammel som meg! Rart å tenke på at den fremdeles virker som den skal og nesten hver middag bruker vi den til å koke opp ris. På tide å oppgradere litt?

🥞 Vaffeljern fra CHAMPION: Waffle Iron Double – Stainless

Nystekte vafler er så godt! Vi har et vaffeljern fra før, men det er veldig gammelt. Det fungerer, men lokket vil av og til ikke klemme sammen. Den lager kun en vaffel om gangen, mens denne vaffeljernen fra Champion lager to doble vafler på engang så her sparer vi tid. Skrubbsultne folk blir nok glade for liten ventetid på vaflene. Denne lager sprø nybakte vafler og hjertene blir fantastiske i formen.

🍞 Brødrister fra CHAMPION: Toaster 2 slices

Vi bruker brødristeren veldig mye spesielt når brødet 1) Har ligget i fryseren en stund og som er tatt ut til tining eller 2) Det er et billig brød med masse fallende smuler. Den vi har nå, en hvit Matsui brødrister, tar så ufattelig mye ventetid før toasten spretter opp. Når vi er mange i familien som skal spise frokost samtidig, ja da blir det en del venting og utålmodighet hvis brødristeren er treig og ikke vil gjøre jobben sin. Med en ny brødrister fra Champion er problemet løst siden den har mange gode funksjoner som opptining, oppvarming og elektrisk varmeinnstilling. Den har også et stilig rustfritt stål design.

#members #shopping #nettbutikk #tilbud #veske #mote #kjøkken #riskoker #vaffeljern #brødrister #mat

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg