Sommer i mai

Dette sommerværet altså … Jeg har ikke telling på hvor mange dager i mai det har vært så fint vær – i strekk. Skulle tro at været har forandret seg, det har liksom aldri vært så varmt her i Kristiansand kan jeg huske. Temperaturen går jo bare oppover! I dag er temperaturen målt 25 grader. Det er så vidunderlig å kunne oppleve det varme og fine været her i Norge uten å reise langt bort på ferie.

For å få den perfekte brunfargen er det bare å ta en tur til stranda, parken eller et sted der hvor det er masse sol. Jeg har allerede fått litt brunfarge etter å ha slikket sol den tiden jeg ble spurt om jeg kunne jobbe som vikar i barnehagen. Vi var mye ute om morgenen og i ettermiddag, så det sier jo litt hvor lenge jeg har vært ute. Hadde også blitt solbrun og litt skille etter soling, så må passe på å smøre meg med solkrem så jeg ikke blir solbrent (er ikke så flink til det, haha). Jeg lurer på hvor varmt det er du bor. Hva er temperaturen og hvordan er været? Fortell!

#sommervær #mai #våren #vær

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg