Extra White Sweet Mint

Reklame | Trybe

Dere husker sikkert at jeg tidligere har skrevet og testet andre lignende Wrigley Extra tyggispakker med watermelon-, orange- og superberries smak. De har falt godt i smak hos meg. Nå er det bare å teste en ny smak: Wrigley Extra White Sweet Mint, og skrive hva jeg synes om produktet.

I går dukket tyggisen opp i postkassen pakket inn i en stor pakke med bobleplast. Jeg kan ikke huske at det var denne typen tyggis jeg søkte på … altså hvordan så pakningen ut igjen? Jeg sjekket opp på nettsiden Trybe der jeg mottok den. Det var tyggisen “Professional White Wrigley’s”. Nesten helt lik pakning, men da får jeg heller skrive om den jeg har fått tilsendt for denne gang.

Det første jeg legger merke til, er designet på pakningen. Fargene er hvit, sølv og lyseblå. Ganske avslappende og kalde farger. Extra White er sukkerfri, og jeg synes den gir frisk mint smak og virker kjølig og forfriskende. Det smaker på en måte som tannkrem med mint. Det som er bra, er at Extra White motvirker misfarging av tennene. Misfargingen kommer av å drikke for mye kaffe, te, rødvin osv. Ved å tygge Extra White hjelper du tennene dine med å beholde sin naturlige farge. Kan du få friskere tenner av å tygge denne tyggegummien? Svaret er ja, hvis du for eksempel er ute og ikke har muligheten til en tannpuss, kan en tyggispakke fra Wrigley’s Extra White være greit også etter måltid. Da får du friskere pust og hvitere tenner på et blunk, men for all del ikke erstatt tyggis med tannbørsten.

#trybe #extra #tyggis #sweetmint

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg