Droppe handelens dag og sommerferien?

Dette bildet ble tatt i fjor, masse shopping på handelens dag.

Vi gleder oss hvert år til handelens dag. I morgen er det årets største salgsdag på Sørlandssenteret. Men, i kveld kan VIP kundemedlemmer tjuvstarte handelens dag med gode tilbud og rabatter før alle andre. Jeg har ikke planer om å dra til senteret og i byen på kommende handelens dager. Grunnen til det er at jeg kommer til å slutte sent fordi jeg skal jobbe nå og i hvert fall i hele uke 27, og da har jeg ikke tid til shopping. Det er egentlig ganske greit, da får jeg heller jobbe litt ekstra og samtidig spare tid og penger på årets travle dager.

Bilderesultat for zhuo.blogg.no color line

Reise vekk i sommer?

Når har jeg sommerferie? Det har jeg ikke fått skrevet så mye om. Jeg tenker min sommerferie blir etter uke 27. Kanskje mulighet for noe jobb innimellom, men det tar jeg som det kommer, så det er usikkert. I sommerferien skal vi mest sannsynlig planlegge en reise til Danmark eller Oslo. Jeg merker at jeg savner å reise bort, og kan faktisk ikke huske sist jeg har reist.

#shopping #handelensdag #sommerferie #planer

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg