Klar for Pink Party

På torsdag byttet jeg inn de 6 billettene til festivalarmbånd. Det måtte bare gjøres enten på torsdag, fredag eller lørdag i denne uken siden Pink Party er i morgen. Da jeg byttet billettene til armbånd, fikk jeg med gratis ting som t-skjorter og regnponchoer (som også i fjor ble delt ut).

Pink Party er en gratis musikkfestival som arrangeres lørdag 30. juni på Sørlandssenteret i Kristiansand. Jeg er så spent og gleder meg selvfølgelig til å dra dit igjen og se The Main Level, Andreas Wjik, Marion, JLE, TRXD, Mugisho, Chris Holsten, Madden og Gino. Noen av artistene har jeg ikke hørt om, og da blir det spennende å høre de spille og synge foran massevis av publikum.

#pinkparty #konsert #festival #musikk #billetter #sørlandssenteret #kristiansand

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg