Gavedryss fra P4s Sommerturné + gavekort

Jeg var som sagt ikke på P4s Sommerturné i går, men da jeg kom hjem kikket jeg i posen hvor mye gaver som ble med hjem. Alltid gøy å se hva man får i løpet av et arrangement, man får som regel ting som er nyttige å ha.

Forskernytt fra Forskerfabrikken + armbåndene, fargerike armbånd, fibertusjer, kulepenn, voksstifter, smakebiter fra høsten + Detektivbyrå nr. 2 (bøker), bøff, Viaplay gratis i 2 måneder, leppepomade, frisbee, Läkerol Salvi / Salty Caramel / Licorice Seasalt / Cactus, Läkerol Sugar Free YUP Cola Sour.

Armbåndene var veldig kule! Armbåndene under er fra Forskerfabrikken og har tall – gangetabellen rettere sagt.

Jeg elsker å tegne og skrive, så disse tusjene digger jeg! Tusjene har trekantformer. Har ikke hatt slike før, så vurderer å skaffe meg et helt sett med de snart.

Sukkerfrie pastiller i forskjellige smaker kommer godt med. 

En heldig vinner i Kristiansand vant et reisegavekort på 10 000 KR fra restplass.no. Du kan gjette hvem, hehe. Tenk at det bare er en fra hvert sted som vinner et slikt reisegavekort. Blir det ut og reise nå?

#P4 #sommerturne #gavedryss #gave #gavekort #premie #ting

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg