Graffiti på Nybyen (1/2)

På Instagram liker jeg å følge med på hashtaggen #krsgadekunst, og da får jeg alltid med meg hvor den nye gatekunsten i Kristiansand befinner seg. Når jeg har funnet ut av det, drar jeg og fotograferer. I dag ble det en byvandring gjennom Nybyen i Kristiansand. Nybyen har en skatepark, klatrestativ, volleyballbane, borettslag og sykt kule graffiti betongvegger som er laget av flinke kunstnere. Vakkert? JA! 

#nybyen #kristiansand #krsgatekunst #gatekunst #graffiti #streetart #kunst #foto

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg