Døgnrytme, høstvær, overtrøtt

Jeg ble vekket av vekkerklokka litt over kl. 7 som jeg hadde stilt den inn på i går kveld da jeg la meg. Litt hardt å stå opp om morgenen og se en grå og trist himmel, men nå føler jeg at høsten er kommet da det regner så mye. Frem med regntøy og støvler. Det lønte seg faktisk å våkne tidligere i dag. Hadde på magefølelsen at de ville ringe og visst gjorde de det! Jeg jobbet på samme plass og avdeling som i går, så jeg er glad for at jeg kan i dag også. 

Photo by Lukas Blazek on Unsplash

Nå sitter jeg her og er overtrøtt (allerede?). Holder på å sovne, så det har vært en lang dag. Planen fremover er å legge meg tidlig (senest kl. 23), og våkne tidlig hver dag (før kl. 8). Klarer jeg å komme inn i vanlig døgnrytme igjen, blir jeg veldig stolt av meg selv. Da har jeg i det minste klart å nå målet!

#døgnrytme #overtrøtt #personlig #hverdag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg