Fulle dager med jobb

Photo by Brennan Martinez on Unsplash

Denne uken har vært en kjempefin uke med mange fulle dager å jobbe. Det er kjempebra, og mer blir det i neste uke. Jeg jobber som vikar i barnehage og i skole + SFO. Jeg synes det er utrolig meningsfylt å jobbe med barn. Ingen dager er like, dagene er varierte og jeg lærer nye ting hele tiden. Slik bygger jeg opp verdifull arbeidserfaring som jeg kan bruke og ta med videre inn i arbeid med barn. Jeg trives svært godt alle stedene jeg har vært til nå, og håper jeg en dag vil få en fast jobb innenfor utdanningssektoren.

#skole #barnehage #utdanning #jobb #erfaring

2 kommentarer
    1. Vil ha fæst jobb selv, men vanskelig. Har fagbrev innen barne og ungdom og mye erfaring siden 8kl. Nå går jeg på kurs for og få hjelp til fast jobb:) anbefales

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg