Velkommen inn i varmen

Da har paprikaplanten flyttet inn hos meg igjen etter flere uker ute. Jeg ser på planten at det har vært mange tøffe uker. Potteplanten ble plassert utendørs i begynnelsen av september på grunn av plassmangel. Nå som det er høst og temperaturen synker, er det virkelig på tide å flytte den høyeste paprikaplanten inn i varmen igjen. Før planten dro inn, fikk den nytt påfylling av jord. Jeg har lagt merke til at det har kommet flere paprikafrukter når paprikaplanten har stått ute. Jeg telte 6 stk grønne paprikafrukter. 

Har ikke plukket av den røde paprikaen. Ville spare den så hele planten ikke ser så kjedelig ut der den står.

Jeg håper paprikaplanten vil trives inn i varmen. På bildet under ser dere noen små paprikafrukter som er i vekstfasen.

Noen av leserne mine har savnet å lese ukesoppdatering om planteprosjektet. Det vil ikke komme flere oppdateringer om solsikke- og tomatplantene, siden jeg er ferdig med de og at plantene er i ferd med å visne og snart dør ut. Jeg kommer heller til å sette fokus på paprikaplantene i stedet for.

#planteprosjekt #paprika #plante #hage

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg