Halloweenblomsten 2018

Da Halloween var rett rundt hjørnet, fant jeg i mange dagligvarebutikker oransjefargede Calandiva / ildtopp oppi en kurv med gresskar som pynt i midten. Halloweenblomsten heter den. Rett etter at Halloween var over, var den på tilbud. Kunne ikke la være å ikke kjøpe, for den var så fin til å ha i stua! Ildtopp har lengre holdbarhet og blomstene minner litt om en rose. Har du ikke grønne fingre, må du bare vite at de trenger svært lite stell og er den enkleste blomsten å lykkes med.

Jeg har kjøpt lysslynge fra Rusta med 20 LED fargerike kuler til å pynte rundt blomsten og kurven. Lysslyngen er 1,5 meter, har timerfunksjon og kan både brukes innen- og utendørs.

#halloween #høst #blomst #plante #oransje #halloweenblomst

3 kommentarer
    1. Hei på deg du har kjempefin blogg vil du se på diktene mine ❤️ Å hjerne følge meg på Min vei 😊 du har verdens fineste blogg eit godt innlegg ❤️ Ha ein fin dag videre😊 vil du følge bloggen det hadde vert kjempebra 😊❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg