Møte med rådgiver

Photo by Nick Morrison on Unsplash

Hei bloggen! Beklager for lite oppdateringer i det siste. Det skjer så mye for tiden, jeg henger nesten ikke med! I dag føler jeg at det har vært en ganske lang dag. Var på jobb og etter lunsj stod et avtalt møte på planen, med rådgiver og rektor. Vi snakket blant annet om utdanning og veien videre. Jeg hadde tatt med meg alt av dokumenter som CV, dokumentasjoner av arbeidsavtaler, attester og vitnemål. Alt organiserte jeg i en mappe med plastlommer. Jeg hadde på forhånd regnet ut hvor mange timer jeg har jobbet til sammen og rådgiveren kikket igjennom. Jeg er nå over halvveis og et steg nærmere hvis jeg skal ta fagbrevet. Møtet gikk veldig fint og etter møtet har jeg blitt litt klokere av hvilke valg jeg skal ta. Jeg er på god vei, men står mellom to vanskelige valg. Mer om dette deler jeg litt senere!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg