Nytt gratisdesign “Pink Rose”

Nå har jeg endelig lagt ut kodene på bloggen. Som sagt er dette det første gratisdesignet jeg har laget, om jeg skulle lage flere gratisdesign vet jeg ikke enda. Kom gjerne med tips til type bloggdesign dere ønsker.

Header: 950 px; i bredden og høyde bestemmes selv.
Bilder i innlegg: Max 700px; i bredden.

Annonser eller bannere kan legges under sidebaren som er 180 px; i bredden eller som på widgets. Vær snill å ikke fjern blogg.no’s reklamer (en under innlegg og en i sidebaren) da det er påbudt å ha med disse i alle blogger. Det er lov å endre på bloggdesignet om du vil ha litt mer personlig design, men det er ikke lov å fjerne linken som det står jeg har laget det.

Si gjerne ifra hvis du bruker det, så kan jeg se hvordan det ser ut på din blogg.

Kodene kan hentes her:
Stilsett | Forsiden | Innlegg | Kategorier | Arkiv

#blogg #design #bloggdesign #gratisdesign #pink

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg