Hvordan få “kategori” på Instagram

Noen av dere har spurt meg om hvordan jeg fikk til det som står i grå farge, ordet “Blogger” på Instagram og Facebook-siden til bloggen min. Nå skal jeg vise dere hvordan jeg har gjort det.

1. Finn frem Facebook-siden til bloggen din, så trykker du på “Om” på venstre side.
2. “Rediger sideinformasjon” og du kan nå redigere kategori. Jeg la til ordet “blogger” som kategori fordi jeg er en blogger.

3. Nå vil en pop-up vil dukke opp, så under “Generelt” kan du endre navn, kategori, beskrivelse og kontakt. Husk å lagre endringene som er gjort.

4. Koble Instagram til Facebook, så vil du få det som står i grå farge, kategorien du har valgt å skrive inn på Facebook. Hvis det er en offentlig eller kjent person som har opprettet en Facebook-side, vil personen sannsynligvis ha “public figure” altså “offentlig person” som kategori.

Håper dette var til hjelp, om dere lurer på noe annet så er det bare å spørre (eller send meg en melding).

Lik og følg min Facebook-side HER!

#facebook #instagram #kategorier #tutorial #hjelp

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg