Store forandringer på blogg.no

På fredag fikk jeg melding om at Blogg.no omlegges til WordPress. I dag skjedde det: Etter helgen våknet jeg opp til en helt “ny” blogg. Det må være en fin start på mandagen! Designet på bloggen har automatisk forandret seg og nå blogger jeg plutselig under WordPress som en ny publiseringsløsning på Blogg.no. Jeg har enda ikke fått satt meg helt inn i systemet, men det ser greit ut å bruke. Det eneste jeg savner er å se statistikken over lesere, se blogginnlegg fra bloggere jeg følger og blokkjustere teksten jeg skriver her.

Først ble Blogg.no forsiden oppdatert, deretter ble bloggere puljevis flyttet over til den nye blogg-blokka. Mange har laget seg Bloglovin for å kunne følge andre bloggere, og jeg henger meg gjerne på! La oss følge hverandre så vi ikke går glipp av hva vi legger ut. Link til min Bloglovin HER.

4 kommentarer
    1. Jeg fikk vite i går at jeg er av de som skal bli flyttet over, så jeg sitter bare her å venter på når jeg skal bli flyttet over enten i denne uken eller neste uke. Er virkelig spent på hvordan det blir, så jeg skjønner jo at jeg må lage meg en konto på bloglovin så jeg fortsatt kan følge bloggene jeg følger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg