Kunstverk

På skolen i dag var det satt opp noen skulpturer utstilling. Først var det bare en.

Så kom det mange flere.

Programfag: Jobbet videre med smøreknivene. De skulle bli ferdige.

Dette var min første kniv.


Dette var min andre kniv.


Begge to. Jeg ble veldig fornøyd, men jeg synes at jeg kunne lage de mer mindre i formen. Jeg har vannbeiset dem, pusset med sandpapir og oljebeiset dem.

Brannøvelse? Tror ikke det … Disse gardinene rullet plutselig ned og det ble litt mørkt inne.


Skrev egenvurdering som måtte leveres inn.


Kunstverket mitt har kommet hjem! Skal få vurderinga når påskeferien er over.

Jeg fikk en lampefisk av mamma (levert hjem), men det var ikke hun som kjøpte den til meg. Det var fra hun som kjenner mamma og som ikke kjenner meg. Jeg har bare sett henne en gang, men synes det var veldig koselig å få overraskelsen.


Det er ikke et leketøy, men en lampe formet som en fisk.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg