Mitt drømmerom

I timene jobbet jeg videre med “mitt drømmerom” oppgaven. Her ser dere hvordan det ble:
Bildet er redigert.


Originalbildet. Burde kanskje ha snudd det bildet til høyre …

Da vi var ferdig, begynte vi på trender del 3: Lampedesign.

Her er min lampe som jeg tok med for noen dager siden. Den er ikke akkurat så gammel, kanskje noen år, men det var den eneste lampa jeg ville “kvitte meg med” – redesigne den. Den er i plast og i hvit farge. Taklampe som man henger på taket.

Starten på en liten og fort skisse:

Før vi begynner rett på, pleier vi å tegne skisser. Minst 5 for å starte med. Her har jeg tenkt ut en liten skisse som er en grein rundt lampa og blader rundt. Det som går nedover er greiner som jeg skal finne og lime sammen. Vet ikke om det går, siden denne idéen er veldig vanskelig å lage. Skal tegne flere skisser i morgen. Nå skal jeg bruke resten av kvelden til å tenke ut hva jeg skal ha/tegne på lampa.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg