Ferdig “Art nouveau” inspirert pute

I går kveld hadde jeg ingenting å gjøre, så da valgte jeg å jobbe videre med puta inspirert av stilhistorisk periode jeg hadde valgt, Art nouveau. Det tok ikke så lang tid å få den ferdig. Synes det var greit å gjøre det hjemme enn å bruke tid på skolen (siden det er 4 – 5 symaskiner og er ca. 13 i klassen …).


Knappenåler var fint å ha som holdt stoffene sammen.


Symaskinen.


Her har jeg brukt en del knappenåler for å holde stoffene på plass.


Har bare brukt to typer stoff på denne puta + fotoprinten i bomull.


Nærbilder som viser hvordan jeg har sydd.


Åpningen i bunnen.


Ferdig resultat: Framside.


Ferdig resultat: Bakside.

#interiør #artnouveau #fotoprint #design #inspirasjon #tekstil #bildeshoutnovember

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg